Anadolu Çağrı Merkezi

Saran Holding’in hizmet sektöründeki temsilcisi Anadolu Çağrı Merkezi, Türkiye’nin en iyi tasarlanmış ve en konforlu çağrı merkezlerinden birisi olarak 2009 yılında Saran Holding bünyesinde faaliyetlerine başlamıştır. Sektörün genç ama hızla büyüyen oyuncusu olan Anadolu Çağrı Merkezi, Eskişehir ve Tekirdağ’daki operasyon merkezlerinde 650 müşteri temsilcisi potansiyeline sahiptir.

Anadolu Çağrı Merkezi:

·         ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi

·         ISO 9001 Kalite Yönetimi Sistemi

·         ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetimi

·         EN 15838 Müşteri İletişim Merkezi Yönetim Sistemi sertikasını almıştır.

Kaliteye verdiği değer ve öncelikle farklılaşan Anadolu Çağrı Merkezi, bağımsız araştırma kurumlarının yaptığı ölçümlerde üst üste yüksek skorlar elde etmiştir.

 

Anadolu Çağrı Merkezi

 

Untitled Document